måndag, september 21, 2009

Helgens bravader

Helgen startade i Bankeryd hos kusinerna. Pappa, jag och farmor åkte dit och var där hela fredagen. Jag och Tristan busade järnet. Tyvärr har jag inga bilder därifrån men vi träffades i Jönköpings stadspark för ett tag sen och då togs det lite bilder.




I söndags var det dags för 1-års kalas hos den andra kusinen. Liam fyller ett år på torsdag så det skulle ju förstås firas. Han blev lite avvaktande när vi kom hela tjocka släkten men sen öppnade han paket för fulla muggar. Han fick bra hjälp med det (av mig förstås, jag är ju lite expert nu efter två födelsedagar). Mycket god mat och tårta fick vi. Sen hann vi ju med lite bus också...
En glad blivande 1-åring!
Liam får lite hjälp med paketöppningen...
Bussen som jag köpte till Liam i leksaksaffären. (Det gick jättebra och jag fick inga utbrott...).
Liam tyckte det var så roligt när han skulle jaga mig och jag sprang iväg. Han skrattade så han kiknade.

Inga kommentarer: