fredag, oktober 02, 2009

Grattis pappa!

GRATTIS PAPPA!
som fyller år idag....


För övrigt så har pappa och jag klarat av omfotografering för gruppfoto på min förskolan idag. Det gick bättre denna gången. Sedan har vi även klarat av ett tandläkarbesök för min del. Det gick lite mindre bra. Ville inte va med på det. Men tänderna kollades och blev godkända:)

Igår var jag på barnmottagningen och gjorde nytt pricktest för ägg. Och vet ni vad? Min äggallergi är borta. Nu ska vi först testa här hemma i små doser och sedan öka.
Doktorn var väldigt noga med att säga att jag inte fick prova någon annanstans än hemma.

1 kommentar:

Anonym sa...

Gratta pappsen från oss! Vad skönt att den är borta allergin, hoppas det går bra med att börja äta "äggprodukter". Kram på er så ses vi/ från "Lima" me familj