onsdag, september 09, 2009

Klipp-klipp

Idag var det dags för första frisörbesöket någonsin. Mamma var något nervös för hur jag skulle reagera men det hade hon inte behövt va. Jag skötte mig nämligen exemplariskt
När vi kom till salongen var frisörens hund där. Gissa om jag blev glad! Dessutom fanns det en soffa som jag tyckte va "gossig" och gärna satte mig i. När jag sedan skulle sätta mig i frisörstolen var jag lite skeptisk till att börja med och när jag fick en jättestor haklapp var det nära att jag hoppade ner och gick hem men..... då började frisören prata om klubbor. Va, tänkte jag? Har dom det här oxå? (De har ju det på pizzerian, har jag lärt mig). Jag fick välja en som jag ville ha och sen var jag rätt nöjd resten av stunden. När jag var klar fick jag dessutom välja två fina hårspännen. Wow! Dit kan jag tänka mig att gå fler gånger...

3 kommentarer:

Maria sa...

Vi vill se resultatet :) kramiz

Anonym sa...

Kommer snart:)

Busungen Hanna & hennes familj sa...

Ja men precis - nu vill vi ju se din nya höstfrilla!!!