måndag, februari 23, 2009

Sov, sov, sov...

För er som undrar vad jag pysslar med kan jag berätta att just nu sover jag gott. Första dagen på veckan är ju alltid lite seg. Sov inte mycket på dagis i dag heller. När jag kom hem lagade vi middag och sen tog jag ett långt bad. Åh, vad jag gillar det! Simmar gärna omkring lite i vattnet så gott det går i min balja. När jag sedan borstat tänderna och tagit på mig pyjamas så tittade jag lite på Bolibompa. Innan någon hunnit göra välling till mig sov jag gott. Det brukar inte vara så. Jag brukar vara ganska pigg av mig och inte så lättsövd.

Igår var jag hos min mormor en sväng. Mamma hade träningsdag och pappa skulle fixa lite i huset. Mormor och jag åkte pulka i pulkabacken och sen åt vi middag hos gammelmormor- och morfar. Jag var lite blyg, det har jag börjat med nu. Då visar jag det genom att hålla armen framför ansiktet så att jag inte ska synas... Sen kom Elin hem och då blev det liv i luckan:)

Denna vecka ska jag till nya BVC på 1,5 års kontroll (fast det blir ju egentligen 19 månader). Spruta igen och väga och mäta. Blir spännande att se hur mycket jag växt sen oktober. Senaste var 83,5 cm och 11800 g. Någon som kan gissa de nya måtten?

Inga kommentarer: