onsdag, februari 25, 2009

Sjuk igen...


Igår fick mamma hämta mig på dagis efter maten. Då hade jag 39,9 i feber. Inte så pigg med andra ord. Jag somnade på soffan på dagis innan mamma hunnit dit... När vi kom hem sov jag en stund till. Sen när jag vaknade var jag lite piggare eftersom jag fått i mig lite Alvedon. Att jag fick lite glass också gjorde ju inte saken sämre.


Idag är mamma och jag hemma. Jag har fortfarande feber så imorgon blir det inget dagis heller men då kommer nog mormor och är hos mig för mamma ska börja på sin skola imorgon. Men jag kanske kunde gå till BVC idag och väga och mäta mig plus att doktorn skulle kolla på mig om jag inte hade jättemycket feber. Sprutan fick jag vänta med.

Härligt med bad när man inte orkar med så mycket annat.

Mamma fick i alla fall komma och äta i min restaurang.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Fy vad tråkigt att du blivit sjuk, hoppas det ger med sig snart så du blir frisk. Det ser härligt ut med både glass o bad ;) Önska din mamma lycka till imon på skolan! Kram på er så ses vi/fr moster o resten av det sovande gänget här hemma ;)

Anonym sa...

Krya på dig My!! :) Kramar Ee

Busungen Hanna & hennes familj sa...

Krya på dig tjejen - så hoppas vi att vi ses när din mormor o gammelmormor ska ha kalas = )
Kram!