torsdag, januari 01, 2009

Gott nytt år!

Vi firade det nya året hos Hugo tillsammans med Liam och Hedda (och mammor och pappor oxå .) När mamma på dagen sa att vi skulle träffa Hugo och Liam så trodde jag förstås att det var hunden Hugo och kusin Liam. Varje gång mamma sa vart vi skulle så skällde jag som hunden Hugo för det brukar jag ju göra när vi pratar om honom....

Det var iaf fullt ös från början. Vi lekte och hade jätteskoj. Hugo hade en traktor med släp. Släpet gillade jag starkt. Här kör Hugo mig och Liam sitter bredvid.
God mat fick vi också. Alla hade med sig lite var. Grekisk-turkisk-buffé!

Han hade en annan bil också. Här puttar Hedda på. Annars var det mest Hedda som satt på denna. Det var hennes favorit!

Här är vi allihop. Mycket stoj och stim. Det blev inte mycket stillasittande. Det fanns ju så mycket roliga saker. Lite senare på kvällen somnade de andra. Jag hade gärna varit uppe men det tyckte inte min mamma och pappa. Jag fick låna Heddas vagn. Då somnade jag efter lite protester. När sen tolvslaget närmade sig så vaknade både vi allihop utom Hedda som fortsatte att sova gott. Detta året fick jag se lite raketer men jag ville inte vara ute(det var så höga ljud) så jag titta genom fönstret.
Min pappa fick de snyggaste glasögonen i julklappsracet. De hade ca 5 olika blinkvarianter!





Inga kommentarer: