lördag, januari 03, 2009

Ute på sjön...

Idag tog jag med mig min mamma och pappa (som piggnat till någorlunda efter magsjukan) ut till Vallsjön. Mormor, morfar, moster med familj och mammas kusiner med föräldrar var med. Gammelmormor och gammelmorfar kom oxå. Jag började med att ta en riktigt lång tupplur i min vagn. Jag har börjat gilla det mer och mer. Igår sov jag inne i min vagn i nästan två timmar. Sängen var upptagen av en sjuk pappa. Stackarn.

När jag sedan vaknade så blev det pulkaåkning på sjön och lite skridskoåkning med pappa. De andra grillade korv men jag var inte så sugen på det. Jag hade fullt upp med att leka med Hugo och titta på när de andra åkte skridskor. Jag längtar tills jag också kan göra det!



För er som inte ser så kan jag berätta att det är Maria som åker efter Hugo.

Inga kommentarer: