fredag, december 26, 2008

Jul igen

Först på julaftonsmorgon så fick jag öppna två paket som Tomten lämnat i min strumpa.

På dagen var vi med farmor och farfar. Vi tog inte så många kort där uten filmade mest. Ett kort hann vi med att ta. Det var när jag dansade loss. De vi var hos hade en riktig fågel som jag fick titta på. Den gillade jag.
På kvällen hemma hos mormor och morfar hjälpte jag Tomten att dela ut paket. Jag hade stenkoll på vem som skulle ha vad. Tomten hade med sig en söt ren också som ligger och vilar på bilden. Den saknade dock horn men en fin halsduk hade den.

Det kom en Tomte på juldagen också. Då var vi hos gammelfarmor och gammelfarfar.

Elin följde med hem till mig på juldagskvällen. Då lekte vi med mina julklappar och myste lite i mitt nya tält. Jag säger Eee när jag menar Elin. Hon sov över här och jag blev helt överlycklig när jag såg att hon var kvar på morgonen....

På annandagen kom kusin Tristan och lekte med mig.

2 kommentarer:

Maria sa...

Ja visst skötte sig "renen" bra! Tomten tackar för hjälpen och kramen. Du är så himla duktig tjejen! Hoppas vi ses snart :)

Busungen Hanna & hennes familj sa...

Hej!
Låter som ni haft en jättmysig jul!
Vi är lite sjuka som vanligt men hoppas på att bli friska så att vi kan ses den 8 januari! Det vore så kul = )
Jag har en ny kasse kläder till dig om du vill ha!
kram Jennie m familj