fredag, oktober 31, 2008

Kiss i sängen och ha det bra....

Idag har mamma jobbat och jag och pappa varit hemma. Här är det alldeles vitt ute men vi har hållt oss inne. Jag tycker det är skoj att få duscha med mamma eller pappa. Det gjorde vi idag. Efteråt, innan jag fått på mig mina kläder, så kröp jag upp i mammas och pappas säng som jag brukar. Jag hade dock ingen blöja på mig så då hände det en liten olycka...


Upp i sängen för inspektera vad det var som hände...

Var det här?

Och en liten pose för kameran!

2 kommentarer:

Anonym sa...

HEJ! Vad är det ni håller på med? Kommer du att göra likadant hos oss på lördag? Tycker du är som gjord för att vara modell. Du kanske posar lite när du är här hos oss? Många goa kramar från morfar å momo

Anonym sa...

hahaha kör på Mysis !! :) Längtar tills du kommer idag, jag har förberett massa bus och skoj hihi. Pussokram ElinPelin