måndag, november 03, 2008

Övernattning

För första gången i mitt liv har jag sovit borta utan mamma och pappa. I lördags åkte vi till mormor och morfar. Jag stannade kvar där när mamma och pappa åkte hem. De skulle iväg på middag och bio med några av mina kompisars mammor och pappor så då fick jag vara hos mormor och morfar. Vi hittade på massor med saker och jag höll dom sysselsatta med både det ena och andra. Det gick jättebra att sova. Självklart fick jag ligga mellan mormor och morfar och jag sov ända till klockan 8 på morgonen. På förmiddagen gick vi tipspromenad. Jag ville förstås inte åka vagn så jag fick också gå. När mamma kom på eftermiddagen så var det knappt att jag hann med att krama henne. Jag hade i alla fall en toppenhelg och längtar redan tills nästa gång jag ska få sova borta!

Här är jag hemma ute och inspekterar snön för första gången. Hm, jobbig att gå på. Pappa får hålla i mig lite...

Inga kommentarer: