onsdag, januari 09, 2008

Sitta själv

Jag har kommit på hur roligt det är att sitta upp. Just nu vill jag helst inte ligga ner alls. Balansen är det lite si och så med men jag tränar hela dagarna. Nappen fungerar fortfarande till mina föräldrars stora glädje. Det är förmodligen tack vare den som jag sover bättre på nätterna. Blir jag ledsen och får nappen så somnar jag oftast om. Maten går det också framåt med. Idag fick jag en ny efterrättspurée som jag faktiskt tyckte om. Mango var det. Jag åt riktigt stor portion gröt till kvällsmat för första gången och allt gick ner. Mums!


2 kommentarer:

Anonym sa...

ååh, vad roligt My!! Jag får gratulera. Och härligt med en ny efterrätt, mango låter redigt smarrigt, då får du hålla hårt i den så att inte mamma äter upp den. Simma lugnt! Pussokram Elin

Anonym sa...

Tjena My!Det verkar som du ligger i hårdträning-vad duktig du är:)Det syns att du har vilja av stål!Idag har jag varit ute å ridit, började regna så det var inte så skönt.Du får säga till din mamma att hon får följa med ner snart igen å ta en tur;)Ha det bra så kanske vi syns snart/kram fr Mo. Maria (Hugo hälsar oxå)