lördag, januari 12, 2008

Full rulle i vardagsrummet

I torsdags var det fikadags igen. Då var jag hos Hedda och hälsade på. Det va roligt att se alla igen. Jag fick låna Heddas lära-gå-stol. Jag satt i den hur länge som helst och tyckte det va så skoj. Mamma och pappa bestämde att jag skulle få en egen att åka omkring i så idag åkte jag, mamma och farmor till Jönköping för att införskaffa en. Vi tittade på några olika men när vi hittade en exakt likadan som Hedda har så var det inget svårt beslut. Väl hemma så har det varit rally i vardagsrummet sen vi plockade upp den. Dessutom är det ett roligt aktivitetsbord där det plingar och spelar hela tiden. Jag får pilla och trycka så mycket jag vill. Jag är så nöjd!


2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh My! Vad roligt att du har fått en lika snygg bil som jag har! Visst är den toppen!? Jag tycker att det är jätteroligt att springa fort i den och krocka med allt i min väg. Testa det! Vi ses på torsdag.

Kramar från Hedda

Anonym sa...

Hej My !
Det ser ju jätteroligt ut med din nya läragåstol.Hoppas vi snart få se dig live i den. Det var väl gott med gröt när ni kom hem. När ni hade åkt stickade jag lite på din kofta. Nu måste jag hjälpa morfar. Vi ska sätta upp julgrejorna på vinden. Vi ses snart igen. Kram från Mormor