lördag, januari 05, 2008

Verkligen stor

Hela eftermiddagen har jag och morfar varit ensamma och det gick jättebra. Pappa skulle till Jönköping och titta på en ny bilstol till mig och mamma skulle till Sävsjö och spela laserdome (stavas det så, Elin?) så då fick jag va hos morfar. Hungrig var jag så morfar fick ge mig en hel burk med god purée. Fortfarande så är inte efterrättspuréerna så goda så det åt jag inte så mycket av. När mamma skulle hämta mig va jag på strålande humör trots att jag aldrig varit från henne så länge. Nu är jag verkligen en stor tjej!


När vi kom hem tog jag ett härligt bubbelbad.

1 kommentar:

Anonym sa...

haha, jaa det är rätt stavat! Annars kan man stava lajserdom ifall man vill vara lite häftig hehe. Vilket härligt kort My! Hoppas du har det bra. Jag sitter och pluggar, vi har fått läxor redan första dagen. Det känns lite surt. Men jag sjunger "oh happy day" så blir jag glad!
Puss o kram Elin