måndag, september 03, 2007

Zzzzzz..

Så här trött blir man efter en dag full med saker att göra. Jag vaknade redan vid halv sju. Då gick mamma och jag upp och åt frukost. Vid klockan 10.00 skulle vi va hos min nya kompis Hugo. Saker och ting tog lite längre tid än planerat så vi fick åka bil dit. Väl där somnade jag (jag hade ju faktiskt varit uppe sen halv sju). Sen sov jag hela tiden vi var där. Idag skulle vi även göra ett besök på BVC. Dit följde både mamma och pappa med. Jag vägde 5125g och hade växt till 58 cm. Det var bra tyckte min sköterska. Efter det åkte pappa och jobbade. Det va lite tråkigt. Men sen kom mammas mormor och morfar och hälsade på. De var i stan och skulle göra några ärenden och passade på att komma hit. Alltid roligt med besök tycker jag, fast jag blev rätt trött.


Inga kommentarer: