söndag, september 02, 2007

Lördag och söndag




Igår var det härligt väder. Mamma och jag passade på att gå en långrunda. Vi gick också ner till stan för vi hade massor med kort på mig som skulle framkallas. För en gångs skull var det riktigt skönt att åka vagn och jag var nöjd nästan hela tiden. (Förutom i fotoaffären för det tog så lång tid...). Resten av dagen slappade vi hemma och tittade på fotboll.


Idag kom farmor och farfar förbi och fikade. De ville ju förstås träffa mig eftersom jag sov igår när de ringde och ville komma. Idag var jag vaken nästan hela tiden. Jag somnade inte förrän precis innan de skulle gå. Jag var ju tvungen att sova lite för idag spelar ju pappas favoritlag och då vill man ju vara pigg så att man kan va med och titta. Heja Arsenal!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad "gollig" du är My! Jag tycker mycket om bebisar och vill gärna klappa o gosa med dom när jag träffar någon - hoppas jag får se dig snart och tur att jag ska få en "egen" bebis att gosa med! Jag brukar prata med min bebis i hålet (naveln) på mammas mage = ) Jag brukar även knacka på eller banka mitt huvud på mammas mage - det är ju jag som ska bli storasyster och därmed jag som bestämmer ; )
Kram Hanna o hennes mamma o pappa