onsdag, september 05, 2007

Tisdag och onsdag

Jag har så fullt upp på dagarna att mamma inte hinner skriva här varje dag. Igår var det dags för babycafé igen. Hugo och jag gick upp tillsammans. Det är jättemånga bebisar som går och det är skoj men man blir sååå trött. Jag var vaken en liten stund så jag hann titta på de andra men sen sov jag mest. Mamma och jag gick ner på stan sen och hämtade korten som var klara. De blev jättebra. De flesta var ju på mig. Sen mötte vi moster Maria och fikade med henne sen följde hon med oss hem så jag fick va lite hos henne. Sist så sov jag ju bara. Pappa kom hem tidigt fast han jobbar kväll så då hann jag träffa honom en stund innan jag skulle sova. Jag hann bada med mamma i badkaret också men tyvärr har jag inga bilder på det:)

Idag var det musiklekis på schemat. Jag lyckades faktiskt vara vaken den första sångstunden. Spännande. Men sen va jag både hungrig och trött. Farfar hälsade på mig en stund på sin lunch. Han kom lagom till blöjbytet. Ikväll ska vi åka till Bodafors för mamma ska träna igen och pappa ska jobba så då får mormor passa mig. Hoppas bara att jag hinner vila en stund innan!

Inga kommentarer: