fredag, september 04, 2009

Jag kan cykla!




Så här gick det till: Ibland står min cykel inne i pappas rum (av olika anledningar). Pappa tog iaf fram den nu i kväll och jag satte mig på den i vardagsrummet. Rätt som det var så trampade jag för fullt och CYKLADE! Mina smått förvånade föräldrar tog då med mig och cykeln ut för att se om det bara var tillfälligt som jag kunde trampa alldeles själv. då, jag drog iväg som ett skott när vi kom ut :) Det var t o m en farbror som stannade ute på gatan och frågade hur gammal jag var. Han tyckte jag var jätteduktig och berättade att han precis hade köpt en exakt likadan cykel till sitt barnbarn. Jag cyklade på ändå tills regnet kom... Lägg märke till att jag har superkoll på pedalerna!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad duktig du är. Hoppas att vi får se dig cykla. Kramar Mormor å Morfar.

Maria sa...

Heja My! Vilken koncentration :) ser ju ut å gå kalasbra. Liam blev så himla glas när han fick titta på din blogg. Kram