lördag, augusti 15, 2009

Bad

En riktig släktträff blev det igår när mamma och jag flydde från köket (som görs om sedan tre veckor). Vi åkte till mammas moster i Bodafors för att bada i hennes pool. Det var mammas kusiner, mina kusiner, mina mostrar, mammas moster, mormor och morfar och mammas mormor och morfar, morbror och mammas morbror och lite sysslingar och annat på det. Bad blev det i massor. Jag ville helst simma själv i poolen men fick inte det. Kan bero på att jag vägrade ha på mig simring och armpuffar och att poolen är typ ca 1, 50 m djup. Hoppa gjorde jag i alla fall och de i poolen hade fullt sjå att se till att nån tog emot mig för det tänkte inte jag på. Sedan blev det lite god mat och senare på kvällen innan vi åkte hem blev det ett kvällsdopp med Elin. Förresten sa jag nästan Elin igår. Eli blev det.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det var skoj din lille vilde ;) kram på dig fr Liam me familj

Anonym sa...

Hallå din lilla mört! :) Vilka härliga bilder! Det får vi göra om snart tycker jag!! PussoKram Eli