tisdag, juli 21, 2009

Nu är jag två år!

Idag är det stora dagen. Den började med en liten grattis-sång från mamma och pappa. Sen blev det lite paketöppning. Mest ville jag att mamma och pappa skulle "täppa" (knäppa). Ett ord som används flitigt just nu om det mesta. Allt som ska öppnas kan man "täppa". Efter att jag kämpat lite hade jag öppnat paketen och kunde mysa lite i sängen och titta på "Bol" (Bolibompa).

Jag började paketöppningen i lite avslappnad stil, lite liggande...

En Pippibok fick jag. Gillar Pippi....

I detta paket fanns en Kitty-sulky. Wow!

4 kommentarer:

Maria sa...

Massor av grattis till dig gumman. Längtar efter dig! Vi cs på torsdag. kram

Maria sa...

Glömde ju att du måste kolla in vår blogg ;)

Frida sa...

grattis lilltjejen!!! Kramar från Oslo

Busungen Hanna & hennes familj sa...

Grattis stora tjejen!
kram från familjen Ragnarsson