fredag, juli 24, 2009

Firad x 2

Vilken födelsedagsvecka det är. Inte nog med att jag hade kalas i söndags. Igår forsatte det och i dag med. Igår kom kusinerna Tristan och Juni med föräldrar och farmor och farfar. Jag berättade för mamma och pappa innan att när de kommer så är det "Tisse busa" som gäller. Och så blev det. Tristan och jag höll igång som bara den. Jag hann öppna mitt stora paket först. En städvagn! Nu blir det minsann städat hemma hos mig.


Jag testade städutrustningen noga. Här städar jag på farmor lite....

Mellan varven hann jag vagga Juni lite oxå som sov gott hela besöket. Hur det nu kunde gå till med tanke på min och Tristans ljudnivå.


Idag kom den andra kusinen med föräldrar. Dags för paketöppning igen. Vi fikade lite och då kom även Liams farfar en sväng. Sen lekte jag och Liam både inne och ute en stund. Vi hann med att testa gungorna, min sandlåda och hälsa på grannens lilla söta hund.

Jag testkör födelsedagspresenten och Liam spanar in läget.Liam i sina nya solglasögon. Tuffing!

Inga kommentarer: