måndag, juni 15, 2009

Gissa vem som varit här idag??

Idag var det förskola igen efter lite ledighet. Det var som vanligt där. Bara skoj. När jag tagit min tupplur blir jag väckt lite senare och undrar sömnigt vad det är frågan om. Tittar yrvaket upp och vem står där, på min förskola, och ska hämta mig? Jo, moster Eee. Gissa om jag vaknade till direkt! Åhh, så roligt. Elin tog med mig hem och sen var vi hos mig och lekte och fikade och hade skoj. Anton kom en sväng också. När mamma och lite senare även pappa, kommit hem åkte vi ner till parken. Där träffade jag Hedda med päron som också skulle leka lite. Väl hemma, efter diverse utbrott, så somnade jag gott....





Hedda och jag gungade lite...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det var riktigt roligt My! Det måste vi göra om snart :) Puss o kram från moster Eee

Maria sa...

Det är bra att du kör slut på din yngre moster :) Roligt verkar ni oxå haft!