torsdag, juni 11, 2009

Fest och annat

Igår var det Djurens dag på min förskola och eftersom både mamma och pappa var lediga följde de med. Jag hade fått låna jättefina djurkläder av mammas jobbarkompis som jag gladeligen haft på mig hemma. Men när vi väl skulle åka så ville jag inte alls. Det blev en fest utan något djur för min del. Mina fröknar var iaf jättefina nyckelpigor. Vi sjöng några sånger om djur och det delades ut glass. Jag träffade Ines också som var där med sin förskola. Det var roligt.
Pappa och jag i regnet på min förskola!
Efter det besöket åkte mamma och jag till Bodafors för jag skulle vara där tills idag. Pappa skulle jobba och mamma skulle träffa Zlatan (eller titta på Sverige-Malta i Göteborg). Jag, mormor och morfar gick till moster Maria som fyllt år och skulle gratuleras lite i efterskott. Det blev lite fika och lite bus. Sen tittade vi på fotboll på TV och slängde några krukor i golvet. Det går vilt till när mormor och jag är i farten. Det var bara morfar som höll sig lugn. Idag har det blivit promenad, handling på Rostedts och fika hos gammelmormor och leka ute. Det gillar jag jättemycket.

Inga kommentarer: