torsdag, maj 21, 2009

Utflykt till Jkpg

Mamma, pappa och jag åkte till Jönköping idag. Vi hamnade på Babyproffsen och impulshandlade en ny vagn till mig. Vi är allihopa väldigt nöjda. Jag var så nöjd att jag somnade gott i den efter ett besök på Mc Donalds. Mamma och pappa hann gå en sväng på A6 i lugn och ro. När jag vaknade åkte vi upp till Stadsparken occh köpte glass. Den var jag inte så intresserad av när jag fick syn på den stora lekparken. Den var rolig. Jag hann även med att mata fåglarna oxå (och äta lite av brödet som egentligen var till dem...).

Tänk att få attla (klättra) hur mycket man vill!

Fåglarna skulle ju ha lite de med....

Här är jag ute och provkör. Fast det var inte lätt att komma intill. Mamma och pappa nästan bråkade om vem som skulle få köra den...

2 kommentarer:

Maria sa...

Vad skoj ni verkar ha haft! Å vagnen är jättefin.

Busungen Hanna & hennes familj sa...

Grattis till bästa vagnen My - Rolls Roys för bebisar = )
Hälsar Hanna o Albin