söndag, maj 24, 2009

Långhelg i Bodafors och ett oväntat bad

Jag har mest varit i Bodafors i helgen hos mormor och morfar. Mamma har haft fullt upp med att anordna en fest som gick av stapeln i lördags (där även pappa var med). Då fick jag och även kusinen Liam va hos "momo" och "mosa". Det gick alldeles utmärkt. Lite testing av vad deras tålamod klarar blev det också men de är ju rätt härdade efter fyra egna barn. På söndag morgon skjutsade morfar och jag mormor och Elin till Jönköping för de skulle åka med buss till Stockholm och sen med båt vidare till Åland. Morfar och passade på att åka till Stadsparken och det gillar jag ju! Lite fika hann vi också med.

Senare på eftermiddagen när morfar och mamma skulle på fotboll åkte pappa och jag till farmor och farfars stuga. Där hann jag bl a med att ta mig årets första dopp utomhus i en sjö. Jajjamensan.....

2 kommentarer:

Maria sa...

Jaha redan badat ute?? Hmm det vill vi höra mer om...

Anonym sa...

Badat ute, låter kallt. Vem badade du med? Du kommer att bli en bra tränare efter att fått vara med morfar nu några gånger.Hoppas att du kommer snart till Bodafors. Mormor hälsar till dig. Kramar från Morfar.