fredag, januari 16, 2009

Onsdagens besök


I onsdags fick jag besök av moster, moster och kusin. Även farmor och farfar tittade förbi en sväng. Det blev som vanligt massor med bus. Vi hann fika lite också. Liam gjorde ett nytt "trick" när han va på mitt rum. Han låg på mage och vände sig till rygg. Klart det händer grejer när man är hos mig!
Nu har jag gått två hela dagar på min nya förskola. Det har gått ganska bra. Igår var jag lite ledsen när mamma skulle gå men det gick ju över. Jag sov en stund efter maten. Det var det ingen av mina päron som trodde. Idag däremot så ville jag inte sova alls vilket är typiskt eftersom jag skulle till Hedda idag och gratulera hennes mamma som tagit examen. Som tur var så var det rätt livat och jag hade fullt upp med Heddas alla roliga saker och alla andra barn som var där. Jag var inte alls trött, tyckte jag. God mat och geléhallon fick jag också. Men när jag kom hem och la mig i sängen hann jag inte ens dricka upp min välling innan jag somnade som en stock. Go natt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej tjejen! Kan säga att Liam har gjort om "tricket" flera gånger här hemma, fick riktigt bra kläm på det!Kram på dig-hoppas vi ses snart/fr moster Maria, kusin Liam o Hugo