måndag, november 24, 2008

Insnöade


Idag har jag inte kommit ut nått. Det har bara snöat och snöat. På förmiddagen passade pappa och jag på att städa lite. Vi dammsög soffan och då upptäckte jag hur kul det va när det inte fanns någon soffkudde i hörnet. Skulle minsann sitta där hela tiden. Blev inte glad när jag var tvungen att flytta på mig. Lyckades också få en rejäl fläskläpp när jag trillade in i mammas och pappas sänggavel. Det kom massor med blod och det gjorde jätteont.

På eftermiddagen kom farmor och farfar och hälsade på. De har varit på semester i två veckor så gissa om jag blev glad när de kom. De hade köpt en jättefin tröja till mig som jag provade lite senare. Fin, eller hur?!

1 kommentar:

Maria sa...

Hej tjejen! Inte roligt att du skadat dig. Du är en liten vilde ;) Kul att du äntligen var med i stallet, det får bli fler gånger. Om inte annat för att kela med katterna...kram på er.