onsdag, november 26, 2008

Fullt upp!

Idag har jag haft fullt upp. Först var det sångstund. Mamma lyckades få mig att sova i vagnen på vägen hem. Det var tur det för sen hade jag inte tid att sova. Då kom nämligen kusin Liam med sin mamma och hälsade på. Vi bjöd på middag och sen gjorde jag en äppelpaj till fikat. Då kom mormor också som varit hos morbror och hälsat på. Fullt upp!

Idag ringde de och sa att jag skulle få börja på en förskola ganska nära där jag bor. Jippie! Jag har väntat ganska länge på att få reda på vart jag ska ta vägen när både mamma och pappa ska börja jobba. Men nu verkar det vara klart. Skönt. Mamma ringde också till förskolan och fick prata med min blivande inskolningsfröken. Hon var jättetrevlig så det kommer nog att bli bra.

3 kommentarer:

Busungen Hanna & hennes familj sa...

Vad spännande med dagis! Det kommer du säkert att gilla.
Vilka finer bilder du lagt ut på din blogg - du verkar ha fullt upp mest hela dagarna = )

anders sa...

Hej! Vad roligt att du har fått en förskoleplats. Vi har jobbat med att klä ute granen och att få alla adventsljusen på plats i dag. Många kramar mormor å morfar.

anders sa...

Hej! Vad roligt att du har fått en förskoleplats. Vi har jobbat med att klä ute granen och att få alla adventsljusen på plats i dag. Många kramar mormor å morfar.