fredag, mars 07, 2008

Shopping i Jönköping

Idag har mamma, pappa och jag varit i Jönköping och shoppat. Mest till mig. Vi var först på IKEA och handlade. Det blev en del säkerhetsprylar så att jag inte ska kunna stoppa in fingrar i kontakter och öppna skåp och dörrar i köket. Sen blev det en grej att ha alla leksaker i, några haklappar och annat. Vi var dessutom en sväng på skoaffären och då fick jag två nya skor. Jag kan ju inte gå nått än men det går ju att använda ändå... Efter all shopping så passade vi på att hälsa på faster och Tristan också. Han hade växt en hel del sen förra gången. Jag var rätt så nyfiken på honom och spanade in honom väldigt noga!



1 kommentar:

Anonym sa...

Hej My! Vilka fin skor du har fått. Nu fattas bara en lagom stor fotboll. Så kan du å jag börja träna med boll. Skönt att dina föräldrar har köpt säkerhets grejor. På lördag å söndag är jag på kurs om fotboll, så jag kan träna dig rätt. Många kramar från Morfar.