tisdag, februari 05, 2008

Ny vecka



Så va det ny vecka och nya tag. Jag har inte så mycket inplanerat denna vecka. Imorgon är det sång på Frälsis och på torsdag ska jag träffa kompisarna. Kanske, kanske blir det bad i Sävsjö på lördag. Vi får se om mamma orkar att gå upp i tid!

Numera brukar jag titta i en bok när jag äter och i dag bläddrade jag till och med själv. Det går framåt med maten också. Jag fick välling till kvällsmat igår och gissa om jag tyckte det va smarrigt! Jag slukade allt i flaskan och mamma behövde inte distrahera mig en enda gång.

Idag är det farfars födelsedag. GRATTIS, FARFAR! Men fira honom får vi göra en annan dag. Pappa jobbar nämligen kväll denna vecka och sen ska farfar åka skidor hela helgen så vi får se när farfar ska bjuda på kalas:)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej My!
Visst är det spännande att äta riktig mat! Nu är det bara en dag kvar tills vi får sportlov! Vi ses på onsdag! Kram Ebba och Filip