fredag, februari 08, 2008

Bad i Sävsjö och mat hos mormor

Eftersom pappa va ledig idag så passade vi på att göra en liten utflykt. För första gången någonsin så va pappa i Sävsjö och badade. Naturligtvis var mamma och jag med också. På lördagarna när jag har varit och badat innan har det ju bara varit bebisar där och jättelugnt. Nu var det lite annorlunda men det gick bra ändå. Jag skötte mig exemplariskt och blev inte ledsen en enda gång. Det är skillnad från när jag var där första gången. Jag var jätteglad och nöjd hela tiden. En riktig fisk i vattnet. När vi badat klart åkte vi till Bodafors och åt hos mormor som också var ledig idag. Sen tog pappa och jag en tupplur för vi var riktigt trötta båda två. Det tar på krafterna att bada! Sedan åkte vi hem till Nässjö. Tyvärr glömde vi kameran hemme så det blir inga bilder från äventyret...

Inga kommentarer: