lördag, november 17, 2007

SOVA och bada!


För första gången i mitt liv har jag sovit en hel natt utan att vakna! Mamma trodde inte det va sant. Fast hon har ju förstås inte fått sova. Jag blir nämligen väldigt arg när jag kasar ner från min kudde och då skriker jag. Det har jag väl gjort tre-fyra gånger i natt.
Annars var det dags för bad i Sävsjö igen. Nu var det ju ett tag sen. Idag plockade vi upp Elin. Hon ville ju följa med en gång och se mig när jag plaskar omkring. Det gick iaf jättebra. Jag tyckte det var roligt hela tiden så nu kanske jag får testa på att dyka nästa gång. Vi får väl se... Det bästa är helt klart bubbelpoolen (dock inga bubblor). Där får man gå i innan man ska gå upp. Det är 38 grader och så härligt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!
Vad gullig du är My!
Tack för födelsedagshälsningen - det är riktigt kul att fylla år! Men nu blir det inge mer firande - fem ggr får räcka tycker mamma o pappa! Men snart är det ju jul och då får man mer paket - det är verkligen toppen.
Nu är jag frisk igen och är på dagis efter en hel vecka hemma...
kram Hanna