onsdag, november 14, 2007

Dags för uppdatering...

Jag förstår att det är många som undrat vad jag har sysslat med den senaste veckan. Förklaringen till den dåliga uppdateringen är att det inte har funnits nått internet hemma hos oss och då är det ju inte så lätt att skriva här... Men nu så är allt som vanligt igen.


Jag har hunnit med både det ena och andra. Mamma och jag har som vanligt varit och sjungit på Frälsis. Vi har hälsat på hemma hos Hugo. I fredags var jag med i Vrigstad när mamma skulle spela fotboll. Mormor och jag tittade på. Jag har hunnit med att vaThimons(fiket) två gånger. I lördags träffade vi mammas kompisar Lina och Kajsa och igår träffade vi mina kompisar, Hedda och Hugo. I söndags gratulerade jag pappa på Fars dag. Jag hann också med att åka till farmor och farfar en sväng. På eftermiddagen va jag hos mormor för mamma tränade.



Måste bara berätta också att jag rullade runt tre gånger direkt efter varandra i lördags, från mage till rygg.

På lördag ska farmor och farfar åka jättelångt, till andra sidan jordklotet tror jag. De ska åka båt i två veckor. Då kommer jag att sakna dom. Jag tror de kommer sakna mig också!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej My och hej även till dina päron!
Vi passar Hugo några dagar när Maria och Sebastian är på kryssning. Han är lite busig ibland. Det är alltid roligt när vi kan se nya bilder på din blogg, och läsa om vad ni har för er om dagarna. Hoppas vi ses snart.
Kramisar från mor-mor.

Anonym sa...

Hej My! Att du är världens sötaste råder det inga tvivel om ;) kanske är ni hemma ngn dag i veckan så jag kan komma å hälsa på, är ledig hela veckan lång.../kram fr Moster Maria