fredag, september 21, 2007

Torsdag och fredag


Igår gjorde vi ett besök i Bodafors. Pappa jobbade ju på kvällen så han följde inte med. Momor, mamma och jag gick en långrunda. Till att börja med var det fint väder men sen började det att ösregna. Då är det skönt att få ligga i vagnen och inte bli det minsta blöt.

När mamma och jag kom hem kom moster Elin på besök. Hon hade varit tränat på sin dans. På fredagar har hon sovmorgon men måste ändå åka tidigt till skolan eftersom det inte går någon buss som passar. Så i natt fick hon sova här hos mig. Även att jag var vaken några gånger så blev det ändå sovmorgon för Elin. Efter skolan kom hon en sväng till och lekte lite med mig. Sen följde hon med när mamma och jag skulle köpa en overall till mig. Jag har fått låna jättemycket fina kläder av syssling Hanna (se länken till Busungen Hanna). Där var det med några overaller som jag nog kan ha efter jul nån gång men jag måste ju ha nått varmt innan dess. Mamma hittade en jättefin Bamse overall som kommer värma gott sen. Nu hinner jag inte berätta mer för pappa och jag ska bada!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det var verkligen jätte skoj att få sova hos dig My :) Du är solstrålen i mitt liv, <3