söndag, september 23, 2007

Helgen som gått

Igår va mamma, pappa och jag på stan. Där träffade vi pappas kompis, hans tjej och deras flicka. Det var någon slags skördefest så det va massor med folk men jag sov rätt så gott iaf. Vi passade även på att ta en fika, då var jag vaken. På em åkte mamma och jag till Bodafors och tittade på fotboll. Morfar coachade laget själv. Det gick bra för de vann med 5-0.

Idag har vi mest tagit det lugnt. Jag sov hela förmiddagen och sen va mamma och jag ute och gick. Vi passade på att hälsa på hos farmor och farfar. Mitt humör går väldigt upp och ner just nu. Ena stunden är jag som en sol och nästa jätteledsen och skrikig. Mamma och pappa tror att det är magen som spökar... Imorgon ska vi köpa något på apoteket som BVC sa kanske kan hjälpa.

Inga kommentarer: