fredag, augusti 24, 2007

Rekord




Idag var det marknad här i stan. Mamma, pappa och jag var nere en sväng. Som vanligt märkte jag inte så mycket för jag sov hela tiden. (Hur kan man sova så mycket så man missar allt?). Iaf så köpte de bara marknadsgodis så det va inte spännande. Sen gick vi till Kvantum och handlade jättemycket. Så mycket har mamma och pappa aldrig handlat men tydligen blir det så när man är en familj. Så till dagens rekord: jag har inte varit så förtjust i den fina babysittern jag har. Har bara suttit nån minut innan jag velat därifrån. Men så idag hände nått. Till föräldrarnas stora glädje så satt jag glad och nöjd i över en halvtimma!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej lilla Mysan ;)
Vad kul att du har en egen blogg, då kan vi se vad du gör om dagarna! Härligt att du är ute o luftar dina päron, det mår de gott av. Ser fram emot att titta på din blogg framöver! Tjingeling /kram moster Maria

Anonym sa...

Hej!
Vilken liten söt tjej du är! Visst kan man sova så att man missar allt! Det gjorde syssling Filip också när han var så liten!!! Hoppas allt är bra med dej och dina föräldrar! Kram Ebba, Filip, Helena och Nicklas

Anonym sa...

Hej! Nu har vi kollat din Mysiga egna bloggsida. Den kommer vi átt titta på ofta. Nu ska vi till Jönköping och köpa säng till moster Elin. Kramar Mormor Morfar och Elin.

Anonym sa...

Vad roligt att få se dig och vad söt du är!Kram/gammelfaster Guri