söndag, augusti 26, 2007

Helg igen...




Oj, va fort helgen har gått. I morgon börjar pappa jobba igen. Han har haft lååångledigt. Fem veckor har han varit hemma med oss men från i morgon får mamma och jag klara oss själva.


Igår var mamma och jag nere på stan och handlade inbjudningskort till dopet. Jag ska döpas den 13 oktober i Lövhult är det bestämt.


Idag har mamma och jag varit i Bodafors hela dagen. Moster Elin tyckte det va kul för hon har inte fått hålla mig på jättelänge men det tog hon igen idag. Mamma skulle träna fotboll idag för första gången sen i februari och då va jag med mormor. Vi va ute och gick en liten runda. Jag sov mest och det gick jättebra.

1 kommentar:

Anonym sa...

åååh vad jag är glad att jag har dig min älskade My (: Nu har jag varit hos Amanda & Maja en sväng. Vilka fina bilder du har ! Om du går in och tittar på min bilddagbok så ska du få se fina bilder på dig som jag har lagt upp :) det var roligt att du och Jeanette ville hälsa på oss förra helgen. Massa stor mysiga kramar från moster Elin Pelin :) <333