onsdag, augusti 29, 2007

Första gången på musiklekis



Bilden är inte från idag men jag ville bara visa att jag tycker om att sova på mamma.
Mamma tycker det är lite jobbigt att jag vaknar tidigt och inte vill somna om. Idag var det ännu tidigare än vanligt. 5.40 tyckte jag det var dags att kliva upp. Tur var det för pappa hade glömt att ställa klockan och han börjar jobba 6.00. Han fick väldigt bråttom iväg. Mamma och jag tog det lite lugnare. Vi skulle ju på musiklekis idag för första gången. När det väl var dags att gå var jag jättetrött så jag sov. På musiklekis så sjunger man först en halvtimme sen fikar man och sen sjunger man en halvtimme igen. Det första passet sov jag mig igenom. När det var fikadags trodde mamma att jag vaknade så hon tog upp mig från vagnen men jag var så trött så jag somnade igen. När den andra sångstunden skulle börja så var jag hungrig så då åt jag.... och sen somnade jag igen. Väl hemma igen vaknade jag. Nästa gång ska jag försöka vara lite mer social med de andra barnen.

Inga kommentarer: