tisdag, augusti 28, 2007

Babycafé och bad


Vilken tid det tar för mamma och mig att förbereda oss innan vi ska iväg. Min vana trogen vaknade jag vid kl. 7.00 idag och ville inte sova mer. Sen va jag vaken nästan hela tiden ända till halv ett då vi skulle gå till Babycaféet. Jag är ju inte så förtjust i att bli lagd i vagnen när jag är vaken så jag skrek ganska mycket hela vägen. Väl där så var det ganska roligt fakiskt. Det var jättemånga bebisar. De flesta var större än mig. Först så låg vi på madrasser på golvet och mammorna pratade jättemycket. Jag brukar inte tycka om att bara ligga stilla på ryggen men jag hade så myckett att titta på så jag var nöjd rätt så länge. Tills jag blev hungrig förstås. Det va mycket intressant där så jag hann bara sova ca 5 minuter. När mamma och jag kom hem va vi hur trötta som helst. Pappa va hemma när vi kom och han va trött också så vi sov en stund alla tre. När jag vaknade fick jag bada i baljan. Det gillar jag.

1 kommentar:

Anonym sa...

WOOOW ! Det här lät jätte roligt, Baby cafè och musiklekis :) Vad roligt både för dig & mamma att träffa andra bebisar/ mammor. Hoppas du är vaken nästa gång bara hehe. Vad söt du är på alla korten ni lägger ut. Jag sparar dem och sen ska jag lägga in dem på en skiva jag har köpt! Ha det toppen så ses vi snart! massa bamse kramar från Minsta moster Elin <33