tisdag, april 05, 2011

Att fylla år och att va liten

Nellie fyller snart 1 år! I morgon för att vara exakt. I fredags kom Martin och Nikki och gratulerade lite i förskott. Alltid roligt när de är på besök. Nu när Nellie ska fylla år så är det väldigt viktigt att tala om att först fyller Nellie och sen jag. Jag har också koll på att pappa fyller efter mig och sen mamma. Detta berättar jag ungefär varje dag. Jag brukar också säga att först var pappa liten, sen mamma, sen var jag liten, sen Liam och nu är Nellie liten och snart kommer Liams bebis och då blir den liten. Så nu är det klargjort!

2 kommentarer:

Maria sa...

Tycker det låter väldigt bra att någon har koll på detta :D gounge!!!

Busungen Hanna & hennes familj sa...

Grattis till lilla stora tjejen - tiden går så fort!
kram från familjen Ragnarsson