tisdag, oktober 05, 2010

Några bilder från hösten så här långt!

Nellie och jag är ofta ute. Ibland åker vi i stora vagnen tillsammans eller så cyklar jag och Nellie åker i den lilla vagnen.
Mittemot där vi bor så är det lagt massor av stenar. Många mindre och några större. Jag gillar att gå där och klättra upp på de stora stenarna. Varje gång jag gör detta så säger jag till mamma att hon ska ta kort (vilket innebär att det finns vääääldigt många kort på mig och stenarna).

Nästan varje vecka blir det en tur till lekparken nere i stan. Den har, efter nästan hela sommaren, äntligen blivit färdig så nu är det en del nya roliga saker man kan göra där.

Ganska nära oss finns det ett nytt lekställe som vi går till ibland. Senast så fick Nellie testa att gunga för första gången. Gungan var lite stor bara....

När vi går ner till parken passar vi ibland på att ge fåglarna lite mat. Det gjorde vi igår och det var många fåglar som ville ha!

Nellie har börjat äta lite mat. Morgon och kväll äter hon gröt och det älskar hon. Här är det jag som testar på att mata lite.

Inga kommentarer: