söndag, september 19, 2010

BIO

Idag har jag varit på bio för första gången någonsin. Mamma frågade innan om jag trodde att jag kunde sitta still hela filmen och, ärlig som jag är, så svarade jag: ! Men trots det så klarade jag det ganska bra ändå. Det var bara en liten stund i mitten av filmen som jag blev lite rastlös och reste mig upp och ville gå hem men sen var vi ju tvungna att se om de lyckades med det de skulle göra så då satte jag mig hos mamma och sen satt jag där resten av filmen. Jag gillade den i alla fall och kan tänka mig att gå fler gånger!

4 kommentarer:

Helena sa...

hej My! vi såg också den filmen fast igår. Vi gillade den!
Kram Ebba och Filip

Anonym sa...

Vad roligt att det gick bra att gå på Bio. Då blir det säkert fler gånger. Kram från mormor.

Morbror Martin sa...

Hej! Jag som också vill se den filmen;) nu vet jag att det är värd att se då. Synd att vi inte träffades i helgen men det blev mer jobb än jag trodde:/ jag hänger gärna med på ett gympapass någon gång eller om man får en genomgång så jag vet hur jag ska göra:D ha det bra tillsvidare och hälsa lillasyster å päronen:) kram

Elin sa...

Vad kul My att du varit på bio! Vi ses på lördag :) Kram Elin <3