torsdag, augusti 12, 2010

Till Stavsåkra

Vi tittar på deras hästar. Här är den minsta, Spinkie.
Hanna och jag i klätterhuset
Igår gick resan till Stavsåkra och familjen Ragnarsson. Mamma, Nellie, jag, mormor, morfar, Maria och Liam gjorde en liten utflykt dit. Resan gick bra. Inget kräk, bara ett stopp för lite frisk luft:) Väl framme så satte vi igång att leka nästan direkt. Hanna och jag fann varandra och lekte hela dagen. Jag som är lite på gränsen när det gäller att "leka med" kompisar kunde leka jättebra med Hanna. Hon var jätteduktig på det och kunde verkligen styra upp det hela! Emellanåt lekte vi lite med Albin och Liam också. Vi gick en runda och tittade på deras hästar. Jag fick klappa båda och det var roligt. På hemvägen hälsade vi på mina andra sysslingar. Där blev det lite mer lek, framförallt med vattenpumpen som stod på gården. Det var en väldigt trött och blöt tjej som åkte hemåt sen...

1 kommentar:

Busungen Hanna & hennes familj sa...

Så gulliga tjejer! Hanna tyckte verkligen det var så kul att få leka med My - det får vi göra fler gånger!
Kram Jennie