måndag, juli 26, 2010

Sista kalaset för denna gången..

Igår hade jag mitt sista kalas för denna gången. Eftersom vi visste att vädret inte skulle bli det bästa så åkte vi till Sävsjö badhus för att fira där tillsammans med Hugo, Wilgot och stora Liam med familjer. Vi var inte de enda som hade tänkt den tanken. Det var riktigt mycket folk men det gjorde inte mig något. Jag var lika glad ändå. När jag kom dit så sjöng kompisarna för mig. Åh det var lite genant... Sen badade vi och plaskade som bara den. Nellie fick också ta sig ett premiärdopp. Det gillades efter ett tag. Var kanske lite för mycket folk för henne. Mitt i allt badande tog en paus med lite fika tillsammans och sen badades det igen. Av kompisarna fick jag ett paket innan vi åkte hem: en alldeles egen kick-bike. Hoppas vädret blir fint idag så att jag kan prova den!

Inga kommentarer: