onsdag, april 21, 2010

Snö???

Nu börjar dagarna bli som de ska vara. Pappa började jobba idag och igår var jag tillbaka på min förskola efter nästan tre veckors ledighet. Idag när jag skulle gå iväg till förskolan var det snö ute. Va? Mamma fick leta reda på mina varma kläder igen, de som packats undan för att det skulle ju vara vår nu... I lördags var det kalas x 2 för min del. Först hos kompisen Wilgot och sen hos Sebastian. Då fick jag paket av Martin och Nikki. Kritor som man målar med på asfalt. De skulle naturligtvis invigas så snabbt som möjligt på söndagen....
Jag har även fått lite andra saker. Av mammas moster AnnaLena och Jörgen och kusiner så fick jag egentligen ett Kittypussel men jag hade redan det så vi bytte till vattenfärger, "hopplek" (hopprep) och såpbubblor (som är väldigt populärt just nu). Det är inte dumt att få en lillasyster när man dessutom får så många paket! Det är som julafton mest hela tiden här....

Inga kommentarer: