tisdag, april 13, 2010

Mycket lillasyster

Av förklarliga skäl är det mycket lillasyster här nu. Jag är väldigt duktig på att hjälpa mamma och pappa med henne (eller han som jag fortfarande säger). Vi har haft lite besök här. Farmor och farfar har varit här och igår var mormor och morfar och Elin här en stund. Jag fick nya såpbubblor som absolut skulle testas genast! Idag ska vi åka en sväng till Eksjö. Nellie ska till BB och bli utskriven. Kanske hinner vi med en fika på stan också. Hela denna vecka ska vi vara hemma och mysa hela familjen. Skönt! Jag höll nästan på att glömma att berätta att jag var och klippte mig igår också. Ganska mycket hår försvann. Jag satt jätteduktig på stolen hela tiden och när det var klart fick jag välja vilken färg jag skulle ha i håret. Det blev grönt och glitter. Så fint blev det!

Detta kortet har jag tagit alldeles själv på Nellie. Jag brukar vara med och byta blöja på henne. Då står jag på en stol bredvid och kollar in så att allt går rätt till....


Inga kommentarer: