måndag, mars 29, 2010

Ännu en helg....

I helgen har jag varit en sväng i Jönköping och shoppat lite. Jag köpte bla en sak till bebisen som den ska få av mig. Idag slog mamma och jag in den i ett paket. Vi kom på att bebisen nog inte kan öppna själv men som tur är kan jag ju hjälpa till med det. Jag har ju tränat en del på sånt...
Senare på lördagen åkte mamma och jag till mormor och morfar. Det var morfars födelsedag också! Vi passade på att hälsa på Liam när vi ändå var i Bodafors. Det blev ett litet stopp där med fika och bus. På kvällen tog jag mig ett bad i stora badkaret och sen höll jag låda till klockan var 22.45. Då somnade jag gott i mormor och morfars säng.

Bad med bubbil. Viktigt att bikinin är med. Helst hade jag även haft min baddräkt på mig men mormor tyckte att jag kunde ha den nästa gång jag kom och badade. Efter lite övertalning gick jag med på det....

På söndagen tog jag en välbehövlig sovmorgon och resten av förmiddagen spenderades i pyjamas hos mormor och morfar. Sedan bar det av till Sonja och Göran för middag. Göran hade fyllt år också så han fick tre fina teckningar av mig som jag målade hemma hos mormor och morfar. Det blev även påskäggsjakt i vanlig ordning. Alltid trevligt! Liam och jag hann busa en del också. Hugo fick även vara med på ett hörn. Här hittade jag mitt påskägg!

Liam och jag äter på våra godishalsband. Gott!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad härligt me ett bad :) undrar jag om vi kan tajma det så vildungarna kan bada ihop ngn gång? OM vi vågar ;) Liam var helt slut i söndags, så skoj att de busar ihop som de gör :D kramizar från Moster o Liam