söndag, januari 31, 2010

Tristan 2 år!

Jag och Tristan på julafton 2009.
I tisdags fyllde Tristan 2 år och idag åkte jag, mamma och pappa till honom på kalas. Farmor och farfar var också med. Tristans farmor och farfar, farbror med sambo och barn kom också. Det var fullt ös från början. Direkt när jag kom in sprang jag in på Tristans rum och började leka. Jag hann inte ens hälsa på födelsedagsbarnet och de andra innan. Tristan har så många roliga leksaker och Juni hade också några inne på sitt rum. Hon hade faktiskt en del instrument som jag inte har. Ett munspel och en flöjt. Det gick jättebra att spela på dem! (OBS! Mamma och pappa vill inte att jag ska få något sådant....). Vi fick jättegod mat och tårta. När det sedan var dags att åka hem ville jag inte alls (som vanligt). När jag väl satt mig i bilen tog det inte lång stund innan jag somnade gott....

Inga kommentarer: