söndag, oktober 25, 2009

Kalas för mamma

Mamma och jag förbereder till kalaset.
Jag, morfar och Liam.
Vi hann med att leka lite på mitt rum också.



Igår hade vi kalas för mamma. Tyvärr var det en del sjuka. Farmor och Tristan med familj kunde inte komma. Några jobbade. När mamma och jag pratade om vilka som skulle komma så räknade jag upp alla och när jag kom till Sebbe så mamma att han inte skulle komma för han jobbade. Sedan räknadejag upp Hugo. Då sa mamma att han inte heller skulle komma. Nähä, tänkte jag och sa att han också jobbade....
Det var iaf trevligt på kalaset och jag höll igång som vanligt. Liam visade att han minsann kommit igång med att gå. Jag hjälpte med mamma med att öppna alla paket.

2 kommentarer:

Maria sa...

Tack för en mkt trevlig kväll! Satte in lite kort på vår blogg oxå.Kram

Anonym sa...

Tack så jätte mycket för en rolig kväll :) !! Hoppas du blev glad för alla fina presenter :) KRAM Elin