söndag, juli 12, 2009

Semester

Nu är jag nyss hemkommen från en veckas semester med momo, moche, mats, nits, ia, sebbe, ee, ato och iam och mamma och pappa också såklart! (För er som inte förstår mitt uttal så menar jag alltså mormor, morfar, Martin, Nikki, Maria, Sebastian, Elin, Anton och Liam). Jag har stormtrivts med alla runt omkring. Det har alltid funnits någon att busa med.

Kombinerat sovrum och tv-rum.Liam och jag har duschat Jag plockar fram Liams leksaker.Jag och "Mats".Volleyboll vid stranden.Jag och mormor badar och bygger sandslott.Vi fick lite hjälp också.Liam och jag "gollar".Solstrålen!Vi var på en glass-restaurang med jättegoda glassar. Det tyckte iaf de andra. Jag åt inte jättemycket av min...Liam och jag hänger på hans rum. Allt som Liam gjorde ville jag också göra. Jag skulle äta med hans skedar och jag skulle äta burkmat igen...Gosigaste kinderna!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för en rolig semestervecka med hela familjen. Det var lite konstigt att inte vakna av att någon ropade momo och mosse. Hoppas ni får en fortsatt trevlig semester. Vi ses väl snart igen. Många kramar mormor å morfar.

Maria sa...

Vad skojigt vi hade trots vädret :) Tyckte det funkade kalasbra! Liam hade feber igår, hörde att du oxå inte var kry. Hoppas du snart blir bättre! Kram