måndag, februari 02, 2009

Så var det måndag igen...

Helgerna går fort när man går på dagis hela veckorna. I fredags var jag som vanligt på dagis. Farmor hämtade mig lite tidigare. Skönt när det är fredag. När vi kom hem så var pappa redan hemma. Han var sjuk. Hade hög feber och var inte pigg. Mamma och jag myste i alla fall lite. Tittade på Bolibompa och åt popcorn. På lördagen var pappa lika dålig. Mamma och jag fikade på stan med mormor, morfar, Martin och Nikki. Därefter åkte vi till Bodafors. Vi passade på att hälsa på hos Liam. Roligt att träffa den familjen lite. Sen åkte vi till mormor och morfar. Elin och Anton var där också. Det belv som vanligt mycket bus och god mat. Jag och mamma skulle sova där också. Jag somnade som en stock. Kan bero på att jag inte var riktigt pigg. På natten var jag jättevarm fick jag lite Alvedon. Det hjälpte direkt men jag blev också väldigt pigg och tyckte att jag skulle upp och leka. Mamma var inte så sugen... På morgonen så var det bara jag, mormor, Elin och Anton hemma. Mamma och morfar skulle åka iväg och spela fotboll. Jag var inte riktigt pigg och senare på kvällen när jag kom hem så hade jag hög feber. Idag har jag varit hemma med feber och hosta så imorgon blir det inget dagis heller. Pappa däremot är piggare så han jobbar idag.

1 kommentar:

Anonym sa...

hej my!!
Hoppas du snart är bra igen!! Jag har haft magsjuka nu å är inte bra i magen så dagis får vänta... jag som knappt fått gå på dagis sen inskolningen.. mamma börja nästan tro att vi aldrig kommer bli bra!! Hoppas hoppas att vi snart är friska båda två så vi kan träffas å leka!! Kram Ines